snaaart

mmmhm, nu är det 1,2,3,4,5,6,7,8 dagar kvar! Om man inte räknar med idag och dagen vi åker. Fast vi åker ju upp till arlanda på fredag kvällen/natten till lörda och flyget går kl 06 så då tycker jag inte fredagen räknas ?! ^^ Har planerat vad jag ska ha med mig i typ 2 veckor nu. Jag vill åka o hämta resväskan hos mor men det får jag inte för Tobi, heeelt onödigt tycker han, ootroligt nöööd!vändigt enligt mig! För då känns det inte så långt bort liksom. Ska iallafall jobba imorgon och har massa planerat till helgen så att några dagar går fort iallafall.

Planerade en långpromenad förut men kom sådär en kvart hemifrån innan det började spöregna, och det gillar inte jag och inte hunden heller. När det regnar ska hon gå mellan benen på mig så hon slipper bli blöt, ser nog sjukt stört ut :P Så det blev o gå in igen och då kom SÅklart solen fram igen.

Nu ska jag hitta på något så att den här dagen också går fort..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback