Perfekt söndag

Helt sjukt va mycket jag lääängar nu! Haft iallafall haft en mycket mycket trevlig helg. Fredagen spenderades mest med mys, ville ha oxfile och klyftpotatis men fick inte det så det har väl varit det enda negativa i helgen. Fast åt nog det godaste ändå på lördagen (Koz) från kolgrillsbaren med Madde och Jesper. Maten räckte nog egentligen till två så jag var ju fortfarande mätt när jag vaknade imorse. Sen gick vi till oss o kollade på film, scaary! Å dagens dag har varit wunderbar den med, först gym med Madde sen hem till färdig mat, tittat på film, planerat saker att göra i Skiathos, fixat kameran, långpromenad i sommarvärmen på 2 tim (ville Inte gå in), träffat Loppan, handlat, hälsat på farmor, myst, och tittat på disneychannel och nu snart kvällsmat i soffan med tända ljus och mitt ♥ Bästa söndagen på länge, har inte ens någon söndagsångest :p

Haha, jag känner mig både sentimental och extra kärleksfull idag. Är nog på grund av Soolen och att vi snart åker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback