2012-03-20

Upp och ned upp och ned.... Vet inte om det är mig det är fel på eller inte :P Ena stunden aas taggad och sätter mig o pluggar och tycker det är kul.. Sen andra stunden kan jag tänka mig att skura golv, lister, väggar, tak och till o med duschbrunnen med bara handen för att slippa plugga. Sååå jävla tråkigt! Hatar att plugga, motherfuc*ingPus**fuck***ku*helv***s tråkigt är det! Och strul med csn-helv***sFi**orBö***k*kHor*! Har världens tur att jag har Björnen iallafall som puschar mig. Skitmys inatt var han, jag kände hur han började leta efter mig med handen sen hör jag hur han viskar äälskling, älskling var är du? Håll om mig, och försvinn inte sådär. Så imorse kände jag mig extra kär och gick o köpte blommor och tre triss lotter + att jag gjorde ett eget kort till honom. Hade ju värsta planen på att han skulle skrapa fram.. ja minst 2.5 miljoner iallafall och att det då skulle bli en as glad Björn och as bra dag, men vinsten blev med lite mindre nollor, 25 kr. :P Men han blev glad iallafall.

 

Jusste fått jobb nu, yay! Börjar utbildning lite nästa vecka och kommer å hoppa in dåodå fram till vecka 24, då är det heltid. Och första veckan i mars åker vi (99,9%säkert) till chaniakusten, äntligen!

 

,

 

Men nu ska jag k*kFi*t-plugga och sen ta en långpromenad med dawgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback