Lets SHOT!

Åker till Orsa imorgon då va :D men sjukaste jävla träningsvärk har ja efter första jujutsu passet evär. fyfan, nädå men det var ju en ENKEL träning liksom!! Får se om jag nånsin går tillbaka.. Vet inte om ja kommer palla att åka snowboard med den här träningsvärken. Träningen var i måndas och ja har värre träningsverk idag, 2 dar senare liksom. Jag får väl sitta i bastun o äta mat hela helgen istället.

Gick upp kl 6 imorse, funderade om ja hade nån skola idag.. ne första lektionen kl 18 - för en kvart sen - FAN började för en kvart sen. Så ah, missade en lektion med suraste läraren som är bitter o kräver närvaro på VARJE lektion och jag har redan missat två av 5, braaaa där Zandra, bra start!!

Har legat i soffan hela dagen hittills och kollat på True Blood, enda gångerna jag rest på mig är när ja varit kissnödig och när ja bytt avsnitt. Har ett avsnitt kvar sen äre slut :( Beroende framkallande det där! Kanske skulle kolla sista avsnittet o sen börja packa inför imorgon. Måste ner i källaren o hämta grejer OCH på vinden.. Fast tror inte det va, inte själv, inte en chans, neeväär!

Längtar till den 18 feb, LMFAO - LMFAO - LMFAO - LMFAO.. som sagt Stockholm och kolla på LMFAO, mina och Sofias vänner ju. Vi brukar ju lyssna på dom så vi känner ju dom nu m.a.o. Sen blir det att träffa killingarna:D eeeelller? Vi får helt enkelt köra våran grej, as full och jävligt mycket bitterfitta. Annars är ju risken att dom inte känner igen oss.




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback