trip

Yäs, imorgon bokar vi antagligen the trip. Ska bli så jävla skönt! Fast jag hade gärna väntat nån månad eller två eller tre så träningen hade kunnat börja visa resultat. Hinner liksom inte gå ner typ 5 kilo på 2 veckor, fast det kanske går om ja slutar o äta och dricka ;p Lätt värt! eller a, skulle behöva gå ner 10 kilo, eftersom ja gått upp ca 9 kilo på kanske(?) 4-5månader och jag tyckte Då att jag var tjock så, a haha! Men får väl köpa en sån där badklänning o ha på stranden!

Idag körde ja o M på första "nya" sjukt braiga gym-passet. Sjukt jobbigt, och ändå tog vi inte i direkt eftersom det var första passet men results results kommer de bli :p Fast sådär kul o få veta att man stått o svettats och gjort fel helt i onödan i typ ett år, skulle kunna kill förra instruktören.

Jobbar imorgon, ska på mer utbildning o sen antagligen lyssna på dom andra eftersom det inte finns nån plats till mig. Jävligt segt men pengar är ju pengar. Kommer bli sjukt jobbigt o jobba i sommar, fast ser fram emot att vi får mer pengar som vi kan spara undan till en dunder-resa ist om kanske(?) 1år/2år

beach 2013 blir det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback